مدیر بسیج رسانه سپاه ناحیه ثارالله (ع) خبر داد؛

برگزاری مسابقه بهترین تیتر هفته بسیج ویژه اصحاب رسانه شیراز

فارس_ مدیر بسیج رسانه سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز از برگزاری مسابقه بهترین تیتر هفته بسیج ویژه اصحاب رسانه شیراز خبر داد.

کلمه نیوز_ ساسان یگانه مدیر بسیج رسانه ناحیه مقاومت بسیج سپاه ثارالله (ع) شیراز ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: مسابقه بهترین تیتر هفته بسیج در رسانه های برخط و مکتوب با هدف حمایت از خبرنگاران برگزار می‌شود.

یگانه با بیان اینکه مهلت ارسال آثار تا ١۵ آذرماه ١۴٠٢ می‌باشد، گفت: در این مسابقه از ٣ نفر از اصحاب رسانه ساکن سومین حرم اهل بیت علیهم السلام در ایران اسلامی تجلیل خواهد شد.

مدیر بسیج رسانه سپاه ناحیه ثارالله (ع) به شرایط شرکت در مسابقه اشاره کرد و افزود: خبرنگاران و عکاسان خبری شیرازی شاغل در رسانه های برخط و مکتوب استانی و کشوری می‌توانند در این دوره از مسابقه شرکت کنند.

این فعال رسانه و فضای مجازی با بیان اینکه آثار خبرنگاران باید در بازه آبان‌ و آذرماه ١۴٠٢ تولید شده باشد، گفت: خبرنگاران می‌توانند لینک خبر تولیدی خود در خبرگزاری یا پایگاه خبری یا فایل خبر در روزنامه های استانی و کشوری با موضوع «بسیج» به همراه نام و نام خانوادگی به شماره ۰۹۹۱۱۹۶۸۱۷۶ در پیام‌رسان ایتا ارسال نمایند.

ساسان یگانه در پایان ضمن تقدیر از معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز به پاس حمایت و همکاری با این رده، افزود: تیترهای برتر توسط چندتن از پیشکسوتان و صاحب نظران عرصه خبر انتخاب خواهد شد.