تصویر شهدای محیط بان زینت بخش اداره کل حفاظت محیط زیست فارس

فارس_ طی مراسمی با حضور عطا پورشیرزاد مدیر کل حفاظت محیط زیست فارس، تابلوی تصاویر شهدای محیط زیست نصب شده در ورودی اداره کل محیط زیست فارس توسط حجة الاسلام کاظمی امام جماعت این اداره رونمایی شد.

کلمه نیوز_ عطا پورشیرزاد مدیر کل حفاظت محیط زیست فارس در حاشیه این مراسم با تجلیل از مقام شهدای محیط بان و شهدای انقلاب و دفاع مقدس اظهار داشت: سازمان حفاظت محیط زیست در هر سال به پاس زحمات و رنج‌های متحمل شده عزیزان جانباز و خانواده‌های عزیز شهدای محیط زیست، آیین تجلیل از این عزیزان را برگزار می کند، ما وظیفه داریم در مقابل خانواده شهدا و جانبازان سر تواضع فرود آوریم.

پورشیرزاد، مقام و منزلت شهدای محیط بان را والا و رفیع دانست و گفت: شهدای این عرصه جان دادند تا ما بتوانیم نفسی تازه ‌کنیم و در واقع جان دادند تا طبیعت بماند و جان دادند که طبیعت جان داشته باشد. شهدای محیط بان در راهی جان خود را فدا کردند که حیات و زندگی برای سایر مردمان به دنبال دارد، آنها با رشادت و از خود گذشتگی مقابل زیاده خواهان ایستادند و از مواهب الهی دفاع کردند.

در ادامه این مراسم حجه الاسلام کاظمی امام جماعت محیط زیست در باره مقام شامخ شهید و شهادت سخنانی ایراد کرد و در پایان از تابلو شهدای محیط بان رونمایی شد.