رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر اراک:

افتتاح ۶ زمین چمن مصنوعی در اراک طی سال جاری

مرکزی-کلمه نیوز-رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر اراک از افتتاح ۶ زمین چمن مصنوعی در اراک طی سال جاری خبر داد.

پیمان عین القضات در حاشیه برگزاری مسابقات جام رمضان تنیس روی میز استان مرکزی، گفت: در حوزه شهروندی یکی از مباحث مهم ایجاد روحیه نشاط و شادابی است که به عنوان یک شهروند خوب شهروندان با داشتن چنین روحیه ای می توانند به مدیریت شهری هم کمک کنند که این روحیه نشاط و شادابی را با ورزش هم می توانیم برای آنها ایجاد کنیم.

وی افزود: شهرداری ها طبق قانون موظفند به ورزش های همگانی و پایه ارائه خدمات داشته باشند.

رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر اراک، اظهار کرد: در شورای ششم نیز برای در راه اندازی و تجهیز ایستگاه‌های ورزش همگانی با همکاری هیات ورزش همگانی اراک، تلاش کردیم و تعداد این پایگاه ها را از ابتدای شورای ششم تاکنون از ۳۲ پایگاه ورزش همگانی به ۴۳ پایگاه رسانده ایم.

عین القضات ادامه داد: ورزش های پارکی را سعی کردیم توسعه دهیم و به دنبال ایجاد پارک تخصصی برای ورزش های پایه هستیم که اولین پارک تخصصی شطرنج اراک در شهر صنعتی افتتاح شد و پارک تخصصی اسکیت نیز برای راه اندازی درحال پیگیری است.

وی ابراز کرد: توسعه زمین چمن مصنوعی که تا اوایل تابستان مجموعه زمین چمن مصنوعی اراک را با افتتاح ۶ زمین دیگر به ۱۱ زمین چمن مصنوعی می رسانیم از دیگر برنامه‌های شورای شهر برای ایجاد روحیه نشاط و شادابی و توسعه ورزش همگانی است.

عین القضات یادآور شد: رشته پینگ پنگ در پارک های اراک با تجهیز به میز و راکت و در سه جام ورزشی که توسط شهرداری انجام می شود این رشته را نیز به ورزش های آن مسابقات اضافه خواهیم کرد.