در اراک صورت گرفت،

کسب مقام اول تیم تنیس روی میز اراک در مسابقات جام رمضان

مرکزی-کلمه نیوز-مسابقات جایزه بزرگ تنیس روی میز جام رمضان به میزبانی شهرستان اراک طی دو روز برگزار شد.

حجت اله نصیری رییس هیات تنیس روی میز شهرستان اراک در این مسابقات گفت: مسابقات جام رمضان به مدت دو روز در اراک با حضور ۲۴ تیم از استان های مرکزی، اصفهان، قم، همدان، تهران، زنجان، ایلام و کردستان و در بخش انفرادی با حضور ۹۳ ورزشکار برگزار شد.

روزبه خلیلی مسئول برگزاری این مسابقات نیز اظهار کرد: مسابقات جایزه بزرگ جام رمضان به میزبانی اراک در سطح بسیار بالایی برگزار شد.

وی افزود: در این مسابقات که با حضور ۲۴ تیم و ۶ جدول برگزار شد و در نهایت بصورت حذفی به کار خود پایان داد.

وی خاطرنشان کرد: در پایان مسابقات تیمی مقام اول را تیم اراک آریا و سینا کوچکی به خود اختصاص دادند و تیم اصفهان با حضور کریمیان و میرثانی مقام دوم و مجدد تیم اصفهان با حضور فتاحی و مرادیان مقام سوم را از آن خود کردند، همچنین در این دوره از مسابقات آرشام نادری به عنوان پدیده و کوچکترین بازیکن این مسابقات تجلیل شد.

همچنین در ادامه مسابقات جام رمضان، سید یوسف شریفی مربی تیم ملی هوپس رده نونهالان و مربی استان مرکزی نیز سطح مسابقات جام رمضان را بسیار بالا و با کیفیت ارزیابی کرد و گفت: برگزاری این مسابقات بسیار به ارتقای سطح کیفی بازیکنان کمک می کند.

وی افزود: هوپس رده سنی ۱۰ و ۱۱ سال است که ایران در این رده صاحب سبک در دنیا است و قهرمان نیز دارد.

شریفی تاکید کرد: سال گذشته ایران سوم آسیا در تنیس روی میز شد و پیشرفت های بسیاری نیز در این رشته ورزشی کرده است، چرا که در کشور از رده سنی پایه در تنیس روی میز کار می شود و این رشته در ایران به سرعت در حال رشد است.

مهدی امیری مسئول روابط عمومی و کمیته آموزش تنیس روی میز استان مرکزی نیز گفت: استان مرکزی در تنیس روی میز دو بازیکن ملی پوش در رده سنی بزرگسال دارد و یک بازیکن نیز در لیگ های خارج از کشور بازی می کند که اینها نشان از پیشرفت این رشته در استان دارد.