آخرین وضعیت مسعود اسکویی در بیمارستان

گروه فرهنگی:مسعود اسکویی، گوینده و کارشناس – مجری پیشکسوت که چند روز پیش به‌دلیل شکستگی ناحیه لگن و پا در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بستری شده بود، به بخش عمومی منتقل شد.مهدی آذرمکان، قائم‌مقام معاونت صدا، بعد از انتقال مسعود اسکویی به بخش عمومی بیمارستان، به عیادت مسعود اسکویی گوینده و کارشناس – مجری پیشکسوت […]

گروه فرهنگی:مسعود اسکویی، گوینده و کارشناس – مجری پیشکسوت که چند روز پیش به‌دلیل شکستگی ناحیه لگن و پا در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بستری شده بود، به بخش عمومی منتقل شد.مهدی آذرمکان، قائم‌مقام معاونت صدا، بعد از انتقال مسعود اسکویی به بخش عمومی بیمارستان، به عیادت مسعود اسکویی گوینده و کارشناس – مجری پیشکسوت رفت و جویای احوال او شد.

 

به گزارش ایسنا، وی با آرزوی صحت و سلامتی برای این پیشکسوت رادیو، در گفتگو با پزشکان معالج استاد اسکویی، در جریان روند درمانی وی قرار گرفت.همچنین کیومرث هاشمی وزیر ورزش و برخی مدیران ارشد به دیدار این پیشکسوت رادیویی رفتند.

 

گفتنی است، بیش‌از نیم قرن از فعالیت مسعود اسکویی در تلویزیون و رادیو می‌گذرد. خیلی از شنوندگان، رادیو ورزش را با صدای اسکویی می‌شناسند. در سال‌هایی که خبری از تصویر و تلویزیون نبود، خیلی‌ها با صدای اسکویی، صحنه‌های مسابقات ورزشی را خیال‌پردازی می‌کردند.مسعود اسکویی با گذراندن دوره‌های مختلف تهیه خبر ورزشی، به عنوان اولین گزارشگر در ورزش‌های مختلف شناخته می‌شود.