نشست نماینده ولی فقیه در هرمزگان با اعضای شورای هماهنگی دستگاههای تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی در استان هرمزگان

هرمزگان/ کلمه نیوز-نماینده ولی فقیه در استان با اعضای شورای هماهنگی دستگاههای تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی در استان دیدار کرد.

در این نشست حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده ضمن خداقوت به مجموعه مدیران و همکاران وزارت اقتصاد در استان از تلاش های دکتر دسینه بعنوان نماینده وزیر و مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان و سایر مدیران دستگاههای تابعه قدردانی کرد و گزارش وی را گزارشی کارشناسانه، دقیق و جامع و مایه خوشحالی خواند.

امام جمعه بندرعباس افزود: وفاقی که به همت شما در دستگاه‌های تابعه وزارت اقتصاد در هرمزگان ایجاد شده موجب هم افزایی و تسهیل در عملکرد دستگاه ها خواهد بود.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده در ادامه تلاش های صورت پذیرفته در حوزه های مختلف از جمله انتقال پرونده های مالیاتی، انتقال حساب‌های بانکی، تجمیع حساب‌های دستکاههای اجرایی و ایجاد حساب واحد خزانه، درگاه ملی مجوزها، تسهیلات تبصره ۱۸، مولدسازی دارایی های دولت و… را گام های مثبت ارزیابی کرد و آن را اخباری مسرت بخش خواند،.

وی در ادامه با اشاره به آمار خوب هرمزگان در جذب سرمایه گذاری خارجی، این امر را یکی از چرخ های محرک کشور توصیف کرد و آن را موجب آبادانی و توسعه هرمزگان برشمرد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده ضمن قدردانی از مدیران دستگاه های تابعه وزارت اقتصاد در استان به نقش کلیدی این دستگاهها در توسعه استان و همچنین جایگاه کلیدی هرمزگان در اقتصاد کشور اشاره کرد و عملکرد مثبت استان در این حوزه مرهون تلاش های مدیران دانست.

در بخش دیگری از این نشست ، مهدی دسینه نماینده وزیر اقتصاد در استان و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی به ارائه گزارشی در خصوص موضوعاتی چون درگاه ملی مجوز ها، اعطای تسهیلات تبصره ١٨، مولدسازی اموال مازاد دولت، درآمد مالیاتی ، گمرکات ،بورس منطقه ای،بانک ها، بیمه ها و جذب سرمایه گذاری خارجی پرداخت.

دکتر دسینه در پایان ضمن سپاسگزاری از رهنمودهای نماینده ولی فقیه در استان و حمایت ها و پیگیری های استاندار هرمزگان گفت :خانواده بزرگ وزارت امور اقتصادی و دارایی همواره آماده خدمت رسانی به مردم شریف و تلاش برای رشد و توسعه پایدار هرمزگان خواهد بود.

پایان خبر/