رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس:

دست رزمندگان اسلام را می‌بوسیم/ رژیم صهیونسیتی پس از عملیات وعده صادق در سراشیبی قرار گرفت

هرمزگان/ کلمه نیوز-رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت:به طور قطع، رژیم کودک‌کش صهیونسیتی بعد از این عملیات، در سراشیبی سقوط قرار خواهد گرفت و این روز نزدیک است، به فرموده مقام معظم رهبری؛ اسرائیل، ۲۵ سال آینده را نخواهد دید و به دست رزمندگان اسلام، فتح خواهد شد.

مصیب نظری در صد و نوزدهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بندرعباس، با اشاره به عملیات غرورآفرین «وعده صادق» که توسط رزمندگان و دلاورمردان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با محوریت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و پشتیبانی ارتش و وزارت دفاع صورت گرفت، اظهار کرد: برگ زرینی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران رقم خورد که برای اولین بار، حمله به رژیم غاصب صهیونیستی و منفورترین دولت در روی کره زمین و مجهزترین و در محصورترین ارتش با پدافندهای کامل نظامی، انجام شد.

وی افزود: این عملیات غرورآفرین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، شور، غرور، عزت و امید فراوان را در بین مردم تزریق کرد، لذا جا دارد دست تک تک رزمندگان، طراحان و مبتکران به ویژه مقام عظمای ولایت، حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، بوسه بزنیم و خاک پوتین رزمندگان اسلام را سرمه چشمانمان کنیم که توانستند در این عملیات، ابهت پوشالی سگ نگهبان آمریکا در منطقه را بشکنند.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس ادامه داد: به طور قطع، رژیم کودک‌کش صهیونسیتی بعد از این عملیات، در سراشیبی سقوط قرار خواهد گرفت و این روز نزدیک است، به فرموده مقام معظم رهبری؛ اسرائیل، ۲۵ سال آینده را نخواهد دید و به دست رزمندگان اسلام، فتح خواهد شد.

نظری تصریح کرد: شب گذشته، مردم در فضای مجازی و حتی در اماکن مختلف، جز غرور و افتخار و عزت، چیزی ندیدند و با افتخار از رزمندگان اسلام حمایت کردند که با این عملیات، مشت محکمی بر دهان کسانی زدند که قصد دارند گوشه چشم بدی به ملت و خاک مقدس ایران اسلامی داشته باشند، اینان دیدند که چگونه سیلی خواهند خورد.

وی گفت: رزمندگان اسلام در عملیات شب گذشته، درسی پشیمان‌پذیر به صهیونیست‌ها دادند و دشمن یهودی و صهیونیستی را ادب کردند، این روز را یوم‌الله می‌دانیم چون سبب شد شاخ ظالمان در برابر مظلومان شکسته شود.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس تأکید کرد: بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و زیاده‌خواهان بدانند تحت لوای رهبری فرمانده کل قوا اجازه تعدی به احدی داده نخواهد شد که ذره‌ای از خاک میهن اسلامی ایران را به یغما ببرد و قطعاً پاسخی دندان‌شکن خواهد داد، حتی اگر اسرائیل و آمریکا به پشتیبانی جامهه جهانی باشد، بدون شک، همیشه حق و پیروزی با مظلومین است.

نظری در پایان، ضمن سردادن شعار «مرگ بر اسرائیل»، از شادی و شور و شعف مردم شهیدپرور بندرعباس از گرفتن انتقام خون نخستین شهید قدس استان هرمزگان «شهید رضا زارعی» قدردانی کرد.

پایان خبر/