پیام استاندار کرمانشاه به مناسبت سالروز حماسه سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر؛

حماسه سوم خرداد تا همیشه تاریخ جاری است/ پیام حماسه فتح خرمشهر یعنی ولایتمداری، خودباوری، ایستادگی و وحدت، امروز هم نیاز اساسی کشور است

کرمانشاه - کلمه نیوز - بهمن امیری مقدم، استاندار کرمانشاه در پیامی با گرامیداشت سالروز حماسه سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر تاکید کرد: بی شک با تاسی به مفاهیم ارزشمند و الهی حماسه سوم خرداد، امروز هم می تواند دشمن را در جنگ غیرانسانی و ضدبشری اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و رسانه ای که علیه ملت سربلند ایران اسلامی آغاز کرده، به زانو درآورد و برگ های جدیدی به کتاب حماسه های ملت غیرتمند ایران اسلامی افزود.

مشروح پیام «بهمن امیری مقدم» استاندار کرمانشاه به شرح زیر است: حماسه سوم خرداد، تجلیگاه عزت، غرور، استواری و شرف ایرانیان و قرارگاه عاشقی و از جان گذشتگی مردمی است که در مسیر پاسداری از آرمان ها، ارزش‌های الهی و خاک پرمهر این دیار پرگهر به فرمان ولی فقیه و اشاره رهبر الهی انقلاب اسلامی قله های ایثار، شجاعت و مقاومت را فتح کردند و حماسه ای رقم زدند که تاریخ در مقابل آن تعظیم کرد.

درود خدا بر روح ملکوتی و آسمانی خمینی کبیر(ره) و تمام دلدادگان راه و رسم او؛ چه جان های عزیزی که در عملیات بیت المقدس و جبهه های جنگ با دنیای استکبار پرپر شدند و چه یادگاران ارزشمند دفاع مقدس که همچنان یادآور دلیرمردی های آن دوران خدایی و دفاع الهی از مرزهای شرف، انسانیت، دین، اسلام و ایران عزیز هستند.

«حماسه سوم خرداد» تا همیشه تاریج جاری و ساری است و روز به روز بالنده تر می شود. پایان عملیات ۲۳ روزه بیت المقدس آزادسازی خرمشهر عزیز بود اما پیام حماسه فتح خرمشهر یعنی ولایتمداری، خودباوری، ایستادگی، وحدت و تلاش شبانه روزی برای رسیدن به هدف بود که امروز هم نیاز اساسی کشور است.

بی شک با تاسی به مفاهیم ارزشمند و الهی حماسه سوم خرداد، امروز هم می تواند دشمن را در جنگ غیرانسانی و ضدبشری اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و رسانه ای که علیه ملت سربلند ایران اسلامی آغاز کرده، به زانو درآورد و برگ های جدیدی به کتاب حماسه های ملت غیرتمند ایران اسلامی افزود. به تعبیر دیگر، خرمشهرها در پیش است و در میادین اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و رسانه ای باید بیت المقدس های جدیدی خلق کرد.

فرارسیدن سالروز این حماسه بزرگ را به همه مردم عزیز ایران به ویژه کرمانشاهی های قهرمان، خانواده های شهدا، رزمندگان، جانبازان و ایثارگران تبریک می گویم.
بهمن امیری مقدم
استاندار کرمانشاه
سوم خرداد ۱۴۰۱