معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار تیران و کرون:

تورهای گردشگری پیشرفت و امید در این شهرستان ویژه جوانان و نوجوانان برگزار می‌شود

اصفهان_ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار تیران و کرون گفت: تورهای گردشگری پیشرفت و امید در این شهرستان ویژه جوانان و نوجوانان برگزار می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار تیران و کرون گفت: تورهای گردشگری پیشرفت و امید در این شهرستان ویژه جوانان و نوجوانان برگزار می‌شود.

ابوالفضل ملجائی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به توسعه صنعتی، کشاورزی و گردشگری در تیران و کرون، اظهار کرد: روش‌های نوین و دانش‌بنیان در فرآیندهای صنعتی و تولیدات کشاورزی این شهرستان به کار گرفته شده که مدل‌های پیشرفت و توسعه را ترسیم می‌کند.

وی افزود: اردو و بازدیدهایی برای معرفی این اتفاقات مبارک در این منطقه موسوم به تورهای گردشگری پیشرفت و امید پیش‌بینی شده که مخاطبان اصلی این برنامه نوجوانان و جوانان هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار تیران و کرون، اضافه کرد: تمام گروه‌های سنی از درون شهرستان امکان بازدید از این الگوهای پیشرفت را دارند و از دیگر نقاط استان اصفهان نیز زمینه بازدید و اردو فراهم شده است.

به گفته وی، بازدید از این پروژه‌های موفق علاوه بر ایجاد امیدواری در تبیین فرصت‌های جدید شغلی و هدایت فکری نسل جدید نقش مؤثری دارد.

ملجائی گلخانه‌های مدرن سبزی و صیفی و گل‌های تزئینی، مراکز فراوری محصولات کشاورزی، واحدهای صنعتی دانش‌بنیان و مراکز بکر گردشگری و فرصت‌های سرمایه‌گذاری این حوزه را از جمله مؤلفه‌های توسعه اقتصادی و مایه امیدواری تیران و کرون اعلام کرد.

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت مردم این شهرستان با تأکید بر نشاط و امید، حرفه‌آموزی و کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی رقم خورده، خاطرنشان کرد: ظرفیت‌های فعال دهیاری‌ها، شهرداری‌ها، مراکز خصوصی و دولتی برای اوقات فراغت سال فعال شده تا عموم مردم به ویژه نسل جوان و نوجوان از آن بهره ببرند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار تیران و کرون معتقد است، سرمایه‌گذاری در غنی‌سازی اوقات فراغت و توجه به نیازها و دغدغه‌های جامعه در پویایی مردم، کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی و بیماری‌های روانی نقش مؤثری دارد.

ملجائی اضافه کرد: همه بخش‌های شهرستان برای این موضوع فعال شده تا اینکه اوقات فراغت عموم مردم به ویژه جوانان و نوجوانان با مشکل و آسیب و اتلاف وقت روبرو نشود.

انتهای پیام