به مناسبت گرامیداشت روز دانشجو؛ 

با حضور مشاورعالی رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از دانشجویان برتر پزشکی تقدیر شد

فارس_ آیین تقدیر از دانشجویان برتر پزشکی با حضور مشاورعالی رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز و به مناسبت گرامیداشت روز دانشجو، برگزار شد.

کلمه نیوز_ دکتر «محمود نجابت» در این آیین ضمن تبریک و گرامیداشت روز دانشجو، یاد و خاطره شهدای دانشجو را گرامی داشت.

او دانشجویان برتر در حوزه های مختلف علمی، فرهنگی، پژوهشی و آموزشی را موجب افتخار و پیشرفت دانشگاه و کشور خواند.

او در بخش دیگری از صحبت های خود صداقت، مطالبه گری، منتقد بودن و موثر بودن در حوزه آموزش را از ویژگی های دانشجویان عنوان کرد و گفت: داشتن تعهد، مسوولیت پذیری، غنی بودن و داشتن عمق فکری نیز از ویژگی های دانشجویان به ویژه دانشجویان برتر است.

دکتر نجابت با بیان اینکه نه تنها فعالیت های علمی، فرهنگی و آموزشی، بلکه رفتار، کردار و منش دانشجویان برتر نیز، باید الگویی برای دیگر دانشجویان باشد، برای موفقیت و سربلندی دانشجویان دانشگاه، آرزوی موفقیت کرد.

او با بیان اینکه هم اندیشی مسوولان دانشگاه با دانشجویان، موجب ارتقای دانشگاه می شود، گفت: نظرات دانشجویان در حوزه های مختلف اجتماعی، فرهنگی و مدیریتی نیز بسیار موثر است.

تاکید رییس دانشکده پزشکی شیراز بر نقش موثر دانشجویان در سازندگی و ارتقای دانشگاه

دکتر «سید حسام الدین نبوی زاده» رییس دانشکده پزشکی شیراز نیز در این آیین با اشاره به پیشینه علمی دانشکده پزشکی شیراز، رسالت دانشجویان به ویژه نخبگان را نه تنها تلاش در تحصیل و آموختن، بلکه نقش موثر آنان در سازندگی و ارتقای دانشگاه دانست.

در این آیین از دانشجویان برتر پزشکی در حوزه های علمی، آموزشی، پژوهشی و فرهنگی تقدیر شد.

این آیین روز پنجشنبه، شانزدهم آذر ۱۴۰۲، با حضور مشاورعالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه، رییس دانشکده پزشکی، اساتید و دانشجویان دانشگاه در سالن سعدی مجتمع فرهنگی ورزشی ولایت دانشگاه برگزار شد.