بهره برداری و افتتاح دستگاه سونوگرافی جدید درمانگاه شبانه روزی دکتر نی دانی لامرد

فارس_ مدیر درمانگاه دکتر نی دانی از بهره برداری و افتتاح دستگاه سونوگرافی جدید درمانگاه شبانه روزی دکتر نی دانی لامرد خبرداد.

کلمه نیوز_ زهرا بهجو مدیر درمانگاه دکتر نی دانی لامرد با بیان این مطلب اظهار داشت: خریداری این دستگاه با پیگیری های لازم و مستمر در جهت نیاز بیماران میسر شد این دستگاه سونوگرافی که به بهره برداری رسیده با قابلیت های روز دنیا ، تهیه سونوگرافی های دقیق تر با سرعت بالاتر برای مراقبت های زنان و بانوان باردار مراجعه کننده به درمانگاه را امکانپذیر میکند و سعی کردیم برای رفاه حال بیماران با بیمه تکمیلی کوثر سالکو قرارداد مستقیم داشته باشیم و با بقیه بیمه ها هم درصورتی که بیمه مربوطه همکاری کنند پیگیر و قرارداد می بندیم.

وی در حاشیه افتتاح مرکز سونوگرافی خاطرنشان کرد: تمام توان خود را به کار می گیریم تا خدمات بهداشتی را به بهترین شکل ممکن در درمانگاه شبانه روزی دکتر نی دانی تامین کنیم.

مدیر درمانگاه در ادامه تمام تلاش مجموعه کادر درمان خدمتگزاری به آحاد مردم دانسته اند و افزودند: راه اندازی مرکز سونوگرافی نیز با هدف تسهیل و تسریع در خدمات درمانی شهروندان و تقویت امکانات و تجهیزات درمانی و کاستن بخشی از تردد ها و رفت و آمدهای درمانی مردم به سایر شهرستان ها صورت پذیرفته است.

گفتنی است، این دستگاه با اعتباری بالغ بر دو میلیارد صد میلیون تومان خریداری شده و از لحاظ کاربری و آپشن های موجود جوابگوی نیاز مردم شهرستان های جنوب کشور خواهد بود.