توزیع ۴۳۲ تن کالای اساسی طرح تنظیم بازار در نی‌ریز

فارس_ مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نی‌ریز گفت: از ابتدای سال 1402 تا پایان ماه مبارک رمضان امسال و به‌منظور حمایت از مصرف کنندگان و توزیع صحیح کالاهای اساسی، 432 تن اقلام طرح تنظیم بازار در سطح این شهرستان توزیع شده است.

کلمه نیوز_ علیرضا بصیری با بیان اینکه اقلام مذکور توسط مدیریت توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس تخصیص یافت و سپس در کارگروه امنیت غذایی شهرستان فروشگاه‌های هدف مشخص شدند، افزود: این کالاها پرتقال، سیب، شکر، برنج گوشت قزمز و مرغ منجمد بوده است.

به‌گفته وی؛ از این مقدار ۴۳ تن پرتقال و ۲۶ تن سیب به عنوان میوه شب عید در سال جدید توزیع و بقیه شامل ۱۳۶ تن شکر، ۱۶۷ تن برنج، ۱۶ تن گوشت قرمز و ۴۴ تن مرغ منجمد، با توجه به مناسبت‌های تقویمی بین موسسات خیریه ،بهزیستی، مساجد و هیئت‌ها توزیع شده است.

بصیری همچنین خاطرنشان‌کرد: این مدیریت در حوزه بازرسی و در قالب گشت مشترک تنظیم بازار با هماهنگی اتاق اصناف، شبکه بهداشت و اداره صمت بر واحدهای عرضه محصولات کشاورزی و نانوایی‌ها نظارت داشته است که تا کنون از ۴۰۷ بازدید انجام شده برای ده واحد گزارش تخلف، ثبت و به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.