تصاویری تازه از دارا حیایی در از سرنوشت۴

گروه فرهنگی: عکس‌هایی تازه از بازی دارا حیایی در فصل چهارم سریال «از سرنوشت» منتشر شد. تصویربرداری سریال «از سرنوشت ۴» به کارگردانی محمدرضا خردمندان، در خیابان اتحاد تهران ادامه دارد و تاکنون ۷۰ درصد آن مقابل دوربین رفته است. بیشترِ کار فیلمبرداری این سریال در تهران انجام می‌شود؛ اما گروه برای گرفتن برخی سکانس‌ها […]

گروه فرهنگی: عکس‌هایی تازه از بازی دارا حیایی در فصل چهارم سریال «از سرنوشت» منتشر شد.
تصویربرداری سریال «از سرنوشت ۴» به کارگردانی محمدرضا خردمندان، در خیابان اتحاد تهران ادامه دارد و تاکنون ۷۰ درصد آن مقابل دوربین رفته است.

بیشترِ کار فیلمبرداری این سریال در تهران انجام می‌شود؛ اما گروه برای گرفتن برخی سکانس‌ها به ارومیه و قزوین هم سفر می‌کند.«از سرنوشت ۴» با شروع زمستان و در دی روی آنتن می‌رود؛ ولی تصویربرداری آن تا بهمن‌ نیز ادامه دارد و همزمان با فیلمبرداری، مراحل فنی و تدوین سریال در حال انجام است.

حسین پاکدل، دارا حیایی، کیسان دیباج، فاطمه بهارمست، مجید واشقانی، لیلا بلوکات، ساناز سعیدی، سولماز غنی، نگین صدق گویا، سیدمهرداد ضیایی و مائده طهماسبی در این فصل از سریال «از سرنوشت» حضور خواهند داشت.عمده‌ترین مسئله‌ای که در این فصل از سریال دنبال می‌شود، موانع تولید داخلی بر سر راه جوانان است.