امام جمعه شهرستان قشم:

نقش روابط عمومی ها در جذب همکاری مردم با دولت بسیار موثر است

هرمزگان/ کلمه نیوز -امام جمعه شهرستان قشم گفت: آنچه موجب همراهی مردم با دولت در اجرای برنامه ها علیرغم سختی های پیش رو شده، ارتباط صادقانه با مردم و در میان نهادن موضوع است.

حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا حاجبی افزود: تفاوت میان باخبر شدن مسوول از اجرای برنامه در روز جمعه و سخن گفتن با مردم را در پذیرش عمومی و همراهی علیرغم سختی ها، به روشنی آشکار است.

افزود: نقش روابط عمومی در برقراری ارتباط، تشریح برنامه ها و انتقال نظرات مردم به مسوولین مهم و تعیین کننده در توفیقات است.

امام جمعه شهرستان قشم ادامه داد: دولت با برنامه و دلسوزانه در پی اصلاح زمینه اقتصادی است و مردم هوشمندانه شرایط را به امید بهبود، درک کرده و پذیرفته اند.

دکتر حاجبی به  روابط عمومی ها توصیه کرد: انتقادات مردم رو بدون دخل و تصرف به مدیران منتقل کنند و فرصت اصلاح را از مدیران خود نگیرند.

وی همچنین افزایش امید و نشاط را از دیگر ماموریت های روابط عمومی ها ذکر کرد.

امام جمعه شهرستان قشم در بخش دیگری از سخنان خود به تصادف هولناک هفته جاری و کشته شدن چند نفر اشاره و ضمن اطهار تاسف شدید تصریح کرد: پذیرفتنی نیست که روی قایق و لنج های ما نیروهای غیر ایرانی کار کنند و عده ای به بهانه بیکاری و فقر به قاچاق و ایجاد زمینه ی نا امنی هایی این چنینی بپردازند.

انتهای پیام/