عطر خوش جوانگرایی در فرهنگ و ارشاد کرمانشاه

کرمانشاه - کلمه نیوز - تفکر جدید مدیرکل جوان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، نوید اتفاقات خوبی برای فرهنگ این استان را می دهد.

به گزارش کلمه نیوز، انتصاب علی صفدری در فروردین ماه امسال به عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مصداق بارز ضرب المثلی با تعبیر روزهای خوبی برای فرهنگ استان کرمانشاه بود، “سالی که نکوست از بهارش پیداست”

تفکر جدید و به دور از تعصبات علی صفدری را تصمیمات درست در راستای رونق گرفتن تعالی فرهنگ، هنر و رسانه استان نمایان کرده اند.

جوانگرایی در فرهنگ و ارشاد کرمانشاه
تغییر و تحولات مدیران داخلی این اداره کل از تصمیمات جدید و درست صفدری بود، تغییرات در مدیران داخلی و روی کار آوردن مدیران جوان، انقلابی، با انگیزه و با پتانسیل بالا قطعا در روند کارایی این اداره کل تأثیر خوب و قابل قبولی خواهد داشت.

برگزاری دوره های خبرنگاری
صفدری همچنین در راستای بالا بردن سطح سواد رسانه ای خبرنگاران استان با کمک از وزارت ارشاد و اقدام به برگزاری یک دوره کلاس های خبرنگاری با اساتید مجرب و شناخته شده کشور کرد.
گفتنی است این دوره بعد از چندین سال در استان کرمانشاه در حال برگزاری است که سطح دوره بسیار متفاوت و از بار علمی بالایی برخوردار است که به گفته کارشناسان این اداره کل این دوره در آینده تداوم حواهد داشت و قطعا با پرورش خبرنگاران جوان و با سواد دلیل شکوفایی و تغییرات خوبی در دنیای خبر استان خواهد بود.

عملکرد مثبت و قابل قبول علی صفدری در کمتر از شش ماه رنگ و بویی تازه به فرهنگ و ارشاد استان کرمانشاه داده وی از معدود مدیرانی است که همیشه در دسترس و ملاقات او همیشه راحت و چهره به چهره بوده است، امیدواریم این عملکرد تداوم داشته و شاهد اقدامات خوبی در فرهنگ استان باشیم که قطعا تأثیرات مثبتی در جامعه استان را به همراه دارد.