بخشی پور فراتر از یک نماینده؛

حضور اتوبوسی اصحاب رسانه در صحن علنی بهارستان+فیلم

کرمانشاه - کلمه نیوز - اصحاب رسانه اسلام آباد غرب،دالاهو،گهواره و کرمانشاه مهمان ویژه نماینده اسلام آباد غرب و دلاهو در صحن علنی مجلس

به گزارش کلمه نیوز، اصحاب رسانه شهرستان های اسلام آبادغرب،دالاهو و کرمانشاه به دعوت مجتبی بخشی پور در صحن علنی بهارستان حضور یافتند؛ حضور اصحاب رسانه در شهر تهران سه شبانه روز به طول انجامید.

مجتبی بخشی پور نماینده عمرانی_ اجرایی اسلام آبادغرب و دالاهو که پیش از این هم با برگزاری آیین نکوداشت روز خبرنگار احترام خاص خود را به این قشر فهیم و زحمتکش ثابت کرده بود، این بار در اقدامی بی نظیر اصحاب رسانه را به صحن علنی مجلس دعوت کرد.
بخشی پور با برگزاری این مراسمات و دعوت ها نشان داده که در عصر ارتباطات از جایگاه ویژه رسانه و خبرنگاران کاملا آگاه است.

این سفر در روز سه شنبه ۸ شهریور بعد از صرف ناهار در رستوران هتل جمشید کرمانشاه آغاز شد، اصحاب رسانه توسط سه اتوبوس راهی تهران شدند، در ساعات پایانی همانروز به پایتخت رسیدند و جهت صرف شام و استراحت در اقامتگاه باهنر در تجریش ساکن شدند.

صحن علنی بهارستان پذیرای مهمانان آقای نماینده

صبح روز بعد، مهمانان دکتر بخشی‌پور پس از صرف صبحانه، به سمت بهارستان حرکت کردند، تا ساعت ۱٠ صبح در صحن علنی بهارستان حاضر باشند.
بعد از حضور تمامی خبرنگاران در صحن مجلس، توسط دبیر هیأت رئیسه به اصحاب رسانه خوش آمد و خیر مقدم گفته شد و جمعی از نمایندگان استان کرمانشاه به همراه مجتبی بخشی پور جهت خوش آمد گویی به خبرنگاران به نزد آنان آمده و چند ده دقیقه را به خوش و بش و صحبت با مهمانان گذراندندـ

مهمانان سپس در بهارستان ناهار را به اتفاق نماینده صرف کردند و راهی بازدید از موزه مجلس شورای ملی که در جوار ساختمان بهارستان است شدند.
در این بازدید کارشناس موزه در قالب توضیحات، اطلاعاتی از نظیر چگونگی چند باره بازسازی موزه، کارکرد موزه در بازه زمانی دهه ۵۰ و استفاده ریاست کنونی مجلس شورای اسلامی از این مکان برای نشست های خبری را دراختیار خبرنگاران گذاشت.

پس از موزه شورای ملی، این بار نوبت به برج میلاد رسیده بود که پذیرای مهمانان ویژه باشد، اصحاب رسانه با بازدید از طبقات مختلف برج میلاد ساعاتی را در این برج گذراندند. از جذابیت های بازدید برج میلاد، قسمت تندیس های طبیعی مشاهیر ایران بود که چهره هایی کاملا واقعی آنها تعجب برانگیز بود. در میان این افتخارات تندیس سردار قاسم سلیمانی توجه همگان را جلب کرده بود که از توقف طولانی بازدیدکنندگان به راحتی محبوبت قلبی این شخصیت ملی قابل رؤیت بود.

مجوعه کاخ های تاریخی نیاوران، پایان تهرانگردی خبرنگاران
در ورودی این مجموعه باغی بسیار زیبا با درختانی کهن و تنومند بود که در آن کاخ مجلل و زیبایی که محل زندگی سابق خاندان پهلوی بود خودنمایی میکرد، ورود به این کاخ حس عجیبی داشت، اینکه از از زمان قاجار تا بحال چه افرادی در آنجا زندگی کرده اند و این کاخ چه حوادث بخود دیده است،کاخی که شاهد حکومت سه سلسله پادشاهی بر ایران بوده است. جالب ترین بخش این کاخ وجود سینمایی اختصاصی بود که با صندلی هایی از چوب و پارچه سبز مخمل زیبایی خاصی داشت.

در پایان این تهرانگردی اصحاب رسانه با دعوت دکتر بخشی پور در حیاط موزه موسیقی ایران در خیابان فرشته، شام را در محفلی دوستانه صرف کرده و دقایقی طولانی با نماینده اسلام آبادغرب و دالاهو گذراندند.

مجتبی بخشی پور در پایان مهمانان خود را تا اقامتگاه بسیار مناسبی که برایشان مهیا کرده بود همراهی کرد و خبرنگاران نیز در جملاتی صمیمانه از زحمات این نماینده قدردانی کردند.
صبح روزپنجشنبه خبرنگاران پس از صبحانه در حالی که از این سفر سه روزه خشنود بودند، راهی استان کرمانشاه شدند.

در راه برگشت رضایت خبرنگاران از توجه ویژه این نماینده به این قشر آگاهی رسان و تأثیرگزار جامعه، حضور در صحن علنی بهارستان، استقبال بی نظیر صحن علنی از آنها و حضور دکتر بخشی پور و تنی از نمایندگان استان در استقبال و خوش آمد به انها و گپ و گفت خودمانی، بدون واسطه و گوش دادن به درددل های آنها و…. مشهود بود.

مجتبی بخشی پور از زمان تبلیغات انتخاباتی منش و خلق و خوی خود را نشان داده بود، او از همان اوایل با آغوش باز انتقادات سازنده را پذیرفته و توجه به این انتقادت و سعی در رفع آنها داشته است.

توجه ویژه بخشی پور به جایگاه خبرنگار، درک درست وی از جامعه امروزی و آگاهی او از اهمیت نقش خبرنگاران در اعتلا جامعه را نشان میدهد.

از دستاوردهای مهم و بسیار خوبی که این دعوت به همراه داشت، بالا بردن سطح توقعات اصحاب رسانه از نمایندگان خواهد بود که همین امر سبب می شود مدیران و مسوولان منفعل جهت مرتفع کردن مشکلات، بیش از پیش توسط رسانه ها مورد مطالبه گری قرار بگیرند، همچنین تفاوت نمایندگان ومدیران پرتلاش، عملگرا و مردمی را نمایان میکند.