مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان: 

بیش از ۱۰۰۰ میلیارد ریال پروژه عمرانی برای شهرک صنعتی ماهشهر

خوزستان - در سال 1401 و طی سال جاری بیش از یک صد میلیارد تومان پروژه های عمرانی برای شهرک صنعتی ماهشهر تخصیص داده شده است که شکل ظاهری شهرک را متحول خواهد کرد.

کلمه نیوز – علی مهدی پور مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان با حضور در جلسه بررسی مسائل و مشکلات شهرک صنعتی ماهشهر و دیدار با فریدون بندری فرماندار ماهشهر، حبیب آقاجری نماینده مردم بندر ماهشهر، امیدیه و هندیجان در مجلس شورای اسلامی و همچنین اعضای شرکت خدماتی شهرک صنعتی ماهشهر اظهار داشت: در شهرک های صنعتی خوزستان ٣ پروژه بالای ۵۰۰ میلیارد ریال در دست اقدام است که دو تای آن در اهواز و یکی هم را در ماهشهر اجرا خواهد شد.

این مقام مسئول ادامه داد: این پروژه یکی از پروژه های بسیار خوب شهرک های صنعتی است که تأثیر زیادی روی شکل ظاهری شهرک خواهد داشت.

وی در ادامه به پروژه های در حال اجرای شهرک صنعتی ماهشهر اشاره کرد و گفت: پروژه تصفیه خانه از جمله پروژه های در دست اجراست که اعتباری حدود ۳۰۰ میلیارد ریال را به خود اختصاص داده است.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان در ادامه به بزرگترین پروژه اشاره کرد و بیان کرد: پروژه تکمیلی شبکه فاضلاب و تکمیلی خیابان سازی شهرک به زودی اجرایی خواهد شد که برآورد آن نزدیک به ۶۵ میلیارد تومان خواهد بود.

وی در ادامه به تأمین آب مورد نیاز شهرک اشاره کرد و گفت: اگر آب شهرک تأمین شود شرکت شهرک ها متعهد خواهد بود که هزینه اجرای پروژه را پرداخت نماید.

مهدی پور در خاتمه از فرماندار و نماینده ی مردم این شهر خواست تا موضوع تأمین آب شهرک صنعتی ماهشهر را با جدیت پیگیری نمایند.

در ادامه فرماندار ماهشهر با بیان اینکه یکی از مسائل و مشکلات بسیار مهم برای واحدهای صنعتی مستقر در شهرک صنعتی ماهشهر تأمین آب است اظهار کرد: تأمین آب از طریق آبفا شهرستان و اجرای خط جداگانه برای شهرک صنعتی توسط شرکت شهرک های صنعتی خوزستان می تواند مشکل تأمین آب شهرک را حل کند.

بندری در ادامه با اشاره به ضرورت تأمین آب شهرک صنعتی خاطر نشان کرد: علاوه بر تأمین آب شهرک احداث تصفیه خانه صنعتی در شهرک صنعتی باید با جدیت ادامه پیدا کند.

حبیب آقاجری نماینده مردم بندر ماهشهر، امیدیه و هندیجان در مجلس شورای اسلامی نیز در سخنان کوتاهی گفت: مشکل تأمین آب برای شهرک صنعتی یک مشکل کاملاً جدیست که باید در کمترین زمان ممکن مرتفع شود.

وی در ادامه با طرح این سئوال که چرا باید شهرک صنعتی مشکل آب داشته باشد به ضرورت مرتفع نمودن مشکلات صنعتگران و سرمایه گذاران اشاره کرد و گفت: نباید اجازه داد زمان حل مشکلات برای صنعتگران و سرمایه گذاران طولانی شود.

آقاجری در خاتمه سخنان خود تاکید کرد: اگر لازم باشد مشکل تأمین آب شهرک صنعتی را در سطح وزارت خانه پیگیری خواهیم کرد.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان ضمن نشست جداگانه با اعضای شرکت خدماتی شهرک صنعتی ماهشهر، از روند اجرای پروژه تصفیه خانه این شهرک بازدید بعمل آورد.