استاندار فارس در بازدید از پروژه کتابخانه دستغیب شیراز:

می‌توان نوید خوش افتتاح کتابخانه عمومی شهید دستغیب را به مردم داد

فارس_ استاندار فارس در جریان بازدید از پروژه بازسازی کتابخانه عمومی شهید دستغیب شیراز عنوان کرد: این کتابخانه جزء خاطره های فرهنگی شیراز است و باید تلاش کنیم هرچه زودتر به بهره‌برداری برسد.

کلمه نیوز_ محمد هادی ایمانیه همزمان با هفته کتاب، همراه با محمدحسین فیروزی، مدیرکل کتابخانه های عمومی فارس با حضور در کتابخانه عمومی شهید دستغیب از روند بازسازی قدیمی کتابخانه عمومی استان فارس بازدید کرد.

استاندار فارس در حاشیه این بازدید گفت: این کتابخانه جز خاطره های فرهنگی شیراز است و تمامی کسانی که در شیراز اهل معرفت و کتابخوانی هستند از این کتابخانه خاطره دارند.

دکتر محمدهادی ایمانیه با بیان اینکه جای تاسف است که بازسازی این پروژه چندین سال به طول انجامید، افزود: خوشبختانه به همت اداره کل کتابخانه‌های عمومی فارس از ابتدایی سال جاری بازسازی این کتابخانه رشد خوبی داشته و اکنون بنابر اعلام مدیران پروژه، بیش از ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی با بیان اینکه این کتابخانه تا دهه مبارک فجر آمده بهره‌برداری خواهد شد گفت: از همین الان باید خبر خوش این رویداد را به مردم داد.

رئیس انجمن کتابخانه‌های عمومی استان فارس در ادامه تصریح کرد: درحقیقت یک حلقه‌ای میان کتاب فروشی‌ها، کتابخانه‌ها و کتابخوان ها و حامیان هر سه این گزینه قرار دارد؛ اگر هر کدام از این سه ضلع تکمیل نشود این ارتباط ناقص و کم استفاده می‌شود؛ امیدواریم همزمان بتوانیم هر سه مقوله کتابفروشی، کتابخانه و کتابخوان را در فارس تقویت کنیم.