فرمانده سپاه فجر:

فتح و پیروزی نصیب جبهه مقاومت خواهد شد 

فارس_ آئین اختتامیه مرحله استانی سی امین دوره مسابقات قرآن بسیج با حضور سردار یداله بوعلی فرمانده سپاه فجر برگزار شد.

کلمه نیوز_ سردار بوعلی با بیان اینکه فارس دارای بیشترین شرکت کننده استانی در مسابقات قرآنی در سطح کشور بوده است، گفت: بیش از ۸۰ هزار نفر از فارس در این مسابقات ثبت‌نام کردند و در مرحله نهایی استانی از ۱۲۳ نفر رتبه های برتر خواهر و برادر در رشته های مختلف قرآنی تقدیر شد.

وی با بیان اینکه سپاه فجر در ترویج فرهنگ قرآنی پیشتاز و برجسته است و هم در سطح سپاه کشور و هم در سطح بسیج کشور دارای رتبه برتر است، گفت: ترویج فرهنگ و سبک زندگی قرآنی در جامعه بعنوان الگوی زندگی سعادتمندانه رسالت مهم فعالان قرآنی است.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه امروز شاهد جنایات ددمنشانه رژیم صهیونیستی و آمریکا در فلسطین مظلوم هستیم، گفت: خون شهدای مقاومت امتداد و ماندگاری این راه را تضمین کرد و بدون شک فتح و پیروزی نصیب جبهه مقاومت خواهد شد.

وی با بیان اینکه عزت و اقتدار ایران اسلامی مرهون خون شهداست، گفت: سال آینده دومین کنگره امیران، سرداران و ۱۵ هزار شهید استان فارس برگزار می شود که ویژه برنامه های قرآنی را نیز در بر خواهد گرفت.

وی افزود: به نیت ۱۵ هزار شهید استان فارس، برگزاری ۱۵ هزار ختم قرآن و تربیت ۱۵ هزار حافظ قرآن برنامه ریزی شده است.

سردار بوعلی با اعلام حمایت همه جانبه سپاه فجر از گروه های قرآنی، گفت: هر گروهی که ۴۰ حافظ قرآن تربیت کند به سفر زیارتی مشهد اعزام می کنیم و مربی گروه نیز به سفر زیارتی کربلا اعزام خواهد شد.