مهمونی ایرج طهماسب به آنتن نوروزی می‌رسد؟

گروه فرهنگی:گمانه‌زنی‌هایی در فضای‌مجازی ایجاد شده که برنامه ایرج طهماسب در تلویزیون به نوروز نمی‌رسد اما توضیحات مدیر شبکه نسیم گویای نکته‌ دیگری است.   به گزارش تسنیم،ایرج طهماسب با «میهمانی» به تلویزیون برگشته و این خبری بود که معاون سیما در نشست خبری خود اعلام کرد.  محمدرضا خوشرو به عنوان مدیر شبکه نسیم و […]

گروه فرهنگی:گمانه‌زنی‌هایی در فضای‌مجازی ایجاد شده که برنامه ایرج طهماسب در تلویزیون به نوروز نمی‌رسد اما توضیحات مدیر شبکه نسیم گویای نکته‌ دیگری است.

 

به گزارش تسنیم،ایرج طهماسب با «میهمانی» به تلویزیون برگشته و این خبری بود که معاون سیما در نشست خبری خود اعلام کرد.  محمدرضا خوشرو به عنوان مدیر شبکه نسیم و دبیر ستاد نوروزی صداوسیما به برنامه‌ شبکه خبر آمد و توضیحاتی درباره این برنامه تلویزیونی داد که آیا به ایام نوروز خواهد رسید یا خیر؛ او این‌گونه توضیح داد:

“فرآیند مذاکرات و تأمین هزینه حامی مالی این برنامه تلویزیونی طولانی شد و مراحل پیش‌تولید «میهمانی» ایرج طهماسب با تأخیر شروع شد. از این جهت امیدواریم قسمت‌های اولیه این مجموعه ۳۰ قسمتی که با فعالیت شبانه‌روزی گروه این برنامه پیش می‌رود و دغدغه سازنده برنامه هم رسیدن به آنتن نوروزی است، به عید نوروز برسد.”

به گفته مدیر شبکه نسیم قرار است «میهمانی» ایرج طهماسب تا قبل از ماه محرم روی آنتن باشد. خوشرو همچنین به غیبت کلاه قرمزی و پسرخاله اشاره کرد که دیگر عروسک‌های شاخص برنامه در این برنامه حضور دارند.