جان تراولتا در یک فیلم درجه ۳ دیگر بازی کرد

گروه فرهنگی:جدیدترین فیلم درجه ۳ (C) جان تراولتا در ماه آوریل منتشر می‌شود.به گزارش ورلد آف ریل، به نظر می‌رسد جان تراولتا به فیلم‌های درجه ۳ چسبیده و از آنها جدا نمی‌شود.«شهر بهشت»، «رز سمی»، «رنگ تجاری»، «سرعت می‌کشد»، «گوتی»، «من خشمگین هستم»، «زندگی روی خط»، «فعالیت‌های جنایی»، «جاعل»، «فصل کشتن» همه فیلم‌هایی در این […]

گروه فرهنگی:جدیدترین فیلم درجه ۳ (C) جان تراولتا در ماه آوریل منتشر می‌شود.به گزارش ورلد آف ریل، به نظر می‌رسد جان تراولتا به فیلم‌های درجه ۳ چسبیده و از آنها جدا نمی‌شود.«شهر بهشت»، «رز سمی»، «رنگ تجاری»، «سرعت می‌کشد»، «گوتی»، «من خشمگین هستم»، «زندگی روی خط»، «فعالیت‌های جنایی»، «جاعل»، «فصل کشتن» همه فیلم‌هایی در این سطح هستند که او در سال‌های اخیر بازیگر آنها بوده و تقریباً در خاطره کسی هم به جای نمانده‌اند.

آخرین فیلم او «موب لند» یا «سرزمین اوباش» نام داشت و گرچه اواخر آگوست ۲۰۲۳ در بریتانیا اکران شد، از نمایش در ۳ سالن تنها ۱۷۱ دلار به دست آورد و اکنون برای اجاره به صورت VOD در دسترس است.در جدیدترین فیلم C تراولتا با عنوان «غیرنقدی»، او در نقش یک دزد بازنشسته بازی کرده که دوباره به یک دزدی بزرگ دیگر کشیده می‌شود. گفته شده این فیلم ۲۶ آوریل به صورت VOD در دسترس خواهد بود.

به نظر می‌رسد تراولتا در انتخاب فیلم‌هایش به شدت به تجدیدنظر نیاز دارد. در حالی که او سال ۲۰۱۶ با بازی به یادماندنی‌اش در نقش وکیل در فیلم «افراد او جی سیمپسون» دیده شد، در همان سال او در فیلم کم‌ارزش «در دره خشونت» بازی کرد که گرچه فیلم قابل توجهی نبود، اما بازی تراولتا در فیلم عالی بود.

اما در ۷ سال اخیر، تراولتا انتخاب‌های درستی انجام نداده و حتی چندی پیش با انتشار تصویری از نمای هوایی خانه‌اش در فلوریدا که بوئینگ ۷۳۷ او در برابر آن پارک شده بود، با تمسخر روبه‌رو شد.تراولتا زمانی یکی از چهره‌های مطرح سینما بود و در فیلم‌هایی چون «انفجار» برایان دی پالما، «داستان‌های عامه‌پسند» تارانتینو، «کوتوله را بگیرید» بری ساننفلد، «تغییر چهره» جان وو، «فعالیت مدنی» استیون زایلیان، «تب شب یکشنبه» جان بدهام، «گریس» رندال گلایسر، «کری» برایان دی پالما بازی کرده بود. شایعه بازی او در فیلم آخر تارانتینو یعنی «منتقد فیلم» هم روشن نیست تا چه حد صحت داشته باشد.فیلم درجه C پس از فیلم‌های درجه A و B قرار می‌گیرد و به معنی فیلمی است که چند سکانس قابل توجه دارد، اما در مجموع جزو فیلم‌های به یادماندنی محسوب نمی‌شود.