بازدید بیش از ۱۰ هزار نفر از غرفه‌های صنایع‌دستی در سپیدان

فارس_ مسئول اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سپیدان از بازدید بیش از ۱۰ هزار نفر در ایام نوروز از غرفه‌های صنایع‌دستی شهرستان سپیدان خبر داد.

کلمه نیوز_ علی حبیبی امروز ۱۰ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ گفت: شهرستان سپیدان به خاطر دارا بودن تفرجگاه‌های طبیعی بی‌نظیری که دارد و پیست اسکی بین‌المللی پولاد کف میزبان بیش از یک‌میلیون مسافر از این مناطق بکر و زیبای طبیعی و تفریحی است.

مسئول اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سپیدان با اشاره به برپایی غرفه‌های نوروزی صنایع‌دستی گفت: در این غرفه‌ها محصولات دست‌بافت‌ها و چرم‌دوزی و همچنین داروهای گیاهی و آداب‌ورسوم شهرستان سپیدان به نمایش درآمده است.

او با اشاره به اینکه ستاد خدمات سفر در ورودی شهر اردکان با همکاری شهرداری و هلال‌احمر شهرستان و اداره میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سپیدان برپاشده است گفت: برای میزبانی مسافرین نوروزی دو کمپ در مسیر جاده شیراز _سپیدان با همکاری بومگردی عشایری مشک و ملار، اداره امور عشایر، اداره راهداری و اداره میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی شهرستان سپیدان راه اندازی شده و میزبان مسافرین و گردشگران نوروزی است.