حضور پرشور کارکنان پست استان مرکزی در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس

مرکزی-کلمه نیوز-کارکنان پست استان مرکزی با حضور با صلابت در راهپیمایی روز جهانی قدس،ضمن حمایت از مردم مظلوم فلسطین، انزجار خود را از غاصبان کودک کش صهیونیستی اعلام کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل پست استان مرکزی ،در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان ، مدیرکل و کارکنان پست استان مرکزی با لبیک به فرمان تاریخی امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری ( مدظله العالی) در راهپیمایی روز قدس شرکت، و انزجار خود را از رژیم اشغالگر و کودک کش اسرائیل اعلام کردند .

کارکنان پست استان در این مراسم حماسی با شعار “فلسطین، محور وحدت جهان اسلام؛ قدس در آستانه آزادی” ضمن نشان دادن پایبندی خود به ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع از مظلومیت و آرمان‌های فلسطین را فریاد زدند.

مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس ۱۷ فروردین ماه همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به رسم هر سال در اقصی نقاط استان مرکزی همزمان با سراسر کشور آغاز شد و ملت روزه دار ایران بار دیگر با مشت های گره کرده، فریاد خشم و انزجار خود را از جنایت های رژیم صهیونیستی اعلام کردند.

«روز قدس، ‌از طوفان الاقصی تا طوفان الاحرار» شعار راهپیمایی امسال بود و از آنجا که ماه هاست مردم مظلوم فلسطین زیر آتش موشک و حملات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی قرار دارند، امسال مردم ایران قبل از ساعات اعلام شده در میادین و خیابان ها حضور یافته اند تا روز قدس متفاوتی را رقم بزنند.