استاندار مرکزی:

به کمک رسانه ها برای رفع مشکلات نیاز داریم

مرکزی-کلمه نیوز-استاندار استان مرکزی گفت: در سال گذشته تمامی رسانه ها همراهی داشتند و هیچ رسانه ای را مقابل خود نمی‌بینیم، ضمن اینکه به کمک رسانه ها برای رفع مشکلات استان نیاز داریم.

فرزاد مخلص الائمه در نشست با مدیران رسانه افزود: حجم کارهای عقب افتاده بسیار زیاد است و کماکان برای پیدا کردن راه حل این مسائل به کمک رسانه ها نیاز داریم.

وی ادامه داد: مسائل از جنس دانسته ها است و مبتنی بر علم و دانسته است و برای حل مساله باید راه حل درست و قابل اجرا را ارائه داد.

مخلص الائمه اظهار کرد: سال جاری فرصت ویژه ای است که بتوانیم کارهای باقی مانده را با زمان بندی که تا پایان دولت در اختیار است انجام دهیم.

استاندار مرکزی ادامه داد: جلسات هم اندیشی روابط عمومی ها و رسانه ها ادامه خواهد داشت تا بسیاری از مسائل تجزیه و تحلیل شده و با تبادل نظر با یکدیگر بتوانیم بهترین راهکارها را برای حل مشکلات ارائه دهیم.

وی گفت: در مدت باقی مانده تا پایان دولت سیزدهم رسانه ها نظر بدهند چکار زودبازده و شدنی برای صنف رسانه و کمک به دولت در حوزه روابط عمومی انجام دهیم و در مورد موضوع سال رسانه ها کمک کنند و وارد میدان رشد تولید و جلب مشارکت مردم بشوید و چالش تحمیلی حجاب برای مردم مساله جدی شده و در این موضوع هم در بخش ترویجی و تبیینی نقش آفرینی کنید.