اردو های راهیان نور ،نمونه موفق جهاد تبیین است

هرمزگان/ کلمه نیوز-رئیس شورای شهر بندرعباس با بیان اینکه یکی از نرم‌افزارهای خوب جهاد تبیین راهیان نور است، گفت: راهیان نور ما را با فضا و روحیاتی که باعث شد ما در مقابل نبرد تمام اهریمن‌ها پیروز شویم آشنا می‌کند.

مصیب نظری در یکصد و شانزدهمین جلسه رسمی شورای شهر بندرعباس با اشاره به برگزاری اردوهای راهیان نور دریایی در هرمزگان اظهار کرد: راهیان نور دریایی یکی از ابتکارات خوب فرهنگی و اجتماعی است که به موقع و خوب انجام شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس  با بیان اینکه ما هر میزان‌ در تقویت اردو های راهیان نور قدم بر داریم کم است تاکید کرد: راهیان نور جنگ پنهان، جنگ تحمیلی را برای نسل جدید یادآور می‌شود.

نظری با اشاره به اینکه هر چه جوانان را به سمت اردو های راهیان نور سوق دهیم در راستای جهاد تبیین قدم برداشته‌ایم گفت : یکی از نرم‌افزارهای خوب جهاد تبیین همین اردو های راهیان نور است. راهیان نور ما را با فضا و روحیاتی که باعث شد ما در مقابل نبرد تمام اهریمن‌ها و مستکبرین شرق و غرب در هشت سال دفاع مقدس بایستیم و پیروز شویم آشنا می‌کند.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: تمام مستکبرین جهان در جنگ دفاع مقدس جمع شده بودند تا جمهوری اسلامی ایران را به زمین بزنند اما رزمندگان با دلاور مردی مقابل آنها ایستادند.

پایان خبر/