نخستین مرکز خدمات روانشناختی و مشاور “راه زندگی” در هرمزگان راه اندازی شد

هرمزگان/ کلمه نیوز-مرکز خدمات روانشناختی و مشاور راه زندگی با حضور معاون مشارکت های اجتماعی سازمان امور اجتماعی کشور افتتاح و به بهره برداری رسید.

معاون مشارکت های اجتماعی سازمان امور اجتماعی کشور در  این آیین گفت: بیست و هشتمین شعبه موسسه “راه زندگی” که مرکز تخصصی خدمات روانشناختی و مشاور می باشد در استان هرمزگان افتتاح شد.

محسن ولیئی  با بیان اینکه یکی از سیاست های مهم کمیته امداد امام خمینی (ره)، توجه به حوزه مشاوره و روانشناسی برای مددجویان تحت حمایت این نهاد مقدس است، افزود: مددجویان تحت حمایت و سایر نیازمندان غیر تحت پوشش می توانند از خدمات رایگان این مرکز استفاده کنند

وی بیان کرد: این مرکز می تواند با کارکرد  مناسب خود بسیاری از آسیب های اجتماعی را پیشگیری کند و همچنین در زمینه های کاهش آسیب های اجتماعی و افزایش امید اجتماعی در جامعه نقش موثری ایفا نماید.

معاون مشارکت های اجتماعی سازمان امور اجتماعی کشور بیان کرد: سازمان اجتماعی کشور به عنوان پشتیبان این گونه حرکت ها نقش خود را در این زمینه ایفا خواهد کرد و استانداری ها کمک ها لازم برای انجام و توسعه به انجام خواهد رساند.

حمید باسره، مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان نیز در این مراسم نیز گفت: نخستین مرکز خدمات روانشناختی و مشاور “راه زندگی” با همکاری کمیته امداد و موسسه راه زندگی در استان هرمزگان افتتاح گردید.

مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان افزود: این مرکز برای ارائه خدمات روانشاسی و مشاوره رایگان برای جامعه هدف کمیته امداد و سایر نیازمندان استان هرمزگان می باشد.

پایان خبر/